پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بازی سفر جنجالی

حوزه/ مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی از عرضه و رونمایی بازی رایانه ای "سفر جنجالی" به عنوان نخستین بازی در ژانر تخصّصی سبک زندگی اسلامی ایرانی ، به همت این موسسه تا پایان سال خبر داد.

حجت الاسلام حبیب داستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این بازی رایانه‌ای دوبُعدی بیش از 35 مرحله دارد و داستان آن در تمدّنی بزرگ متشکّل از چندین شهر و روستا اتّفاق می‌افتد و فرد بازی کننده باید به همراه شخصیت‌های بازی به این تمدن بزرگ سفر کرده و به اماکن مختلف موجود در شهرها و روستا رفته، داستانی ماجراجویانه را دنبال کند و ضمن پیدا کردن اشیای مختلف، معماهای جذابی را هم حل نماید.

وی با بیان این که " سفرجنجالی" نخستین بازی در ژانر تخصّصی سبک زندگی اسلامی ایرانی است، گفت: این بازی رایانه‌ای جدید، ترکیبی از چندین سبک بازی‌های رایانه‌ای دوبُعدی است که علاوه بر تکیه بر بازی‌نامه‌ای مناسب، از امور فنّی، گرافیکی و صوتی مطلوبی بهره می‌برد .

حجت الاسلام داستانی ادامه داد: نسخۀ اندرویدی این بازی نیز برای استفاده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پس از عرضه نسخه رایانه‌ای آن ارائه خواهد شد، ضمن آن که این بازی همچنین قابلیت رقابت آنلاین بین تمام بازی‌بازهای خود را فراهم می‌آورد.

وی همچنین خواستار حمایت جدی مسئولان از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای با محتوای ایرانی و اسلامی شد و گفت: ان شاالله در آینده نیز تولیدات ارزشمند و جذاب دیگری به همت این شرکت نرم افزاری به بازار ارایه خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha