شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
عبدالکریم عابدینی نماینده  ولی فقیه در قزوین

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را از سوی آل سعود سفاک محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در پیامی اظهار کرد: آل سعود که مجری منویات استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است و در راستای مطامع و منافع آن‌ها به کشور یمن حمله کرده، با مردم مسلمان جنوب عربستان در جنگ و ستیز است.

وی تصریح کرد: آل سعود هر فریاد آزادی‌خواهی را سرکوب می‌کند و دست جنایتکارش در تقویت داعشی های خونخوار فعال است، دست به جنایت دیگری زد و آیت‌الله  شیخ باقر النمر را به شهادت رساند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: این اقدام رژیم سفاک و منحوس آل سعود مسلمانان جهان، شیعیان عالم و حوزه‌های علمیه را عزادار کرد. کاری که اجداد سعودی‌ها یعنی سران شرک، کفر و الحاد با پیامبر اسلام (ص) و یاران و صحابه آن حضرت داشتند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر آن‌ها به نتیجه‌ای رسیدند، آل سعود هم به نتیجه می‌رسد؛ اما همانطور که آن‌ها مشمول لعن و نفرین خدا شدند و خدا فرمود: «تَبَّتْ یَدا أَبِی لَهَبٍ وَ تَبَّ»، مطمئناً آل سعود هم از خشم و قهر خدای متعال در امان نخواهد بود.

وی اظهار کرد: البته مسلمانان جهان، دولت‌های اسلامی وظیفه سنگینی به عهده دارند. همه مسلمانان انتظار دارند پاسخی سخت، شکننده و قاطع به این جنایت رژیم منحوس آمریکایی- یهودی آل سعود داده شود و از مظلومیت این شیخ مجاهد، بصیر، آگاه، بینا و این مبلغ الهی دفاع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha