شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/ دنیای اسلام خصوصا علمای بزرگ اهل سنت در حجاز و مصر و سایر بلاد نباید در مقابل این حرکت وحشیانه آرام بنشینند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمد جواد فاضل در پیامی ضمن تسلیت شهادت شیخ نمر باقر النمر، جنایت رژیم آل سعود را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ"

شهادت مظلومانه عالم مجاهد حجه الاسلام و المسلمین آقای شیخ نمر باقرالنمر بدست حکومت آمریکایی عربستان موجب تاثر شدید و تأسف همه مسلمانان و شیعیان و حوزه های علمیه گردید. این روحانی مبارز بر اساس آموزه های دینی و اسلامی و قرآنی در برابر ظلم و بی عدالتی ها و جنایت های آل سعود ایستاد و با تحمل شدائد و حبس و شکنجه به آرزوی خویش که شهادت در راه خدا بود رسید . حکومت وحشی و ستمگر آل سعود بداند از خون این شهید بزرگ انسان های مجاهدی ظهور خواهند کرد که دیگر برای همیشه بساط آنان را جمع خواهند نمود .

آنچه که تاسف را بیشتر می کند آن است که این دژخیمان پلید توسط روحانیین درباری و وهابی که وجودشان هتک دین و موجب آلودگی حرمین شریفین است تأیید می شود .

دنیای اسلام خصوصا علمای بزرگ اهل سنت در حجاز و مصر و سایر بلاد نباید در مقابل این حرکت وحشیانه آرام بنشینند. اینجانب به شیعیان حجاز این مصیبت بزرگ را تسلیت و تبریک می گویم و  بدانند این شهادت برگ زرین و افتخاری عظیم برای شیعیان و روحانیت حجاز گردید .

از خداوند متعال عزت و عظمت اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم .

محمد جواد فاضل لنکرانی

12 دی ماه 1394

مصادف 21 ربیع الاول 1437

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha