شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: شکی نداریم که آن ها این اقدام وحشیانه و ظالمانه را به تحریک صهیونیست ها و آمریکایی ها انجام داده اند تا به خیال خود اقتدارشان را نشان دهند؛ اما به زودی نتیجه حماقت و ظلم خود را با افزایش بیداری اسلامی در عربستان و کل منطقه خواهند دید.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن ابراز تأسف شدید از اجرای حکم اعدام آیت الله نمر اظهار داشت: گرچه شاید در آغاز دستگیری این عالم شیعی احساس می شد که سعودی ها جرأت اعدام ایشان را ندارند؛ اما نشان دادند که از کوچکترین عقل، خرد، انصاف و وجدانی بی بهره هستند و سزای چنین رژیم ستمگری چیزی جز سقوط، خفت و خواری نخواهد بود.

وی افزود: حکام عربستان در واقع با این کار عملاً گور خود را کندند؛ چراکه پس از جنایات در یمن و قضایای فاجعه منا، دیگر هیچ آبرو و جایگاهی در میان مسلمین و مردم جهان ندارند و انشاالله موعد زوال و نابودی شان بسیار نزدیک شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: شکی نداریم که آن ها این اقدام وحشیانه و ظالمانه را به تحریک صهیونیست ها و آمریکایی ها انجام داده اند تا به خیال خود اقتدارشان را نشان دهند؛ اما به زودی نتیجه حماقت و ظلم خود را با افزایش بیداری اسلامی در عربستان و کل منطقه خواهند دید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha