جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان دیواری از ناامنی و فتنه در اطراف ایران اسلامی کشیده اند و تنها عامل بازدارنده آن ها حضور فعالانه مردم در مساجد و پایگاه های دین است.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی  در مراسم ولادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد چهارمین شهید محراب با بیان اهمیت مساجد اظهار داشت: مساجد برکات جوامع اسلامی بوده و امروز  آثار و برکات مساجد در جوامع اسلامی به روشنی  نمایان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان با تاکید بر هوشیاری مردم افزود: دشمنان دیواری از نا امنی و فتنه در اطراف ایران اسلامی کشیده اند و تنها عامل بازدارنده آن ها حضور فعالانه مردم در مساجد و پایگاه های دین است.

آیت الله ممدوحی اظهار داشت: اسنکبار جهانی امروز به دشمنی با شیعیان برخاسته اند و هدف آن ها ریختن خون شیعیان و به فساد کشیدن آن ها است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ده ها هزار پایگاه اطلاع رسانی ضد شیعه و اسلام در سراسر جهان فعال است و به دنبال ضربه زدن به دین و پیکر اسلام ناب محمدی هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ملت های مستکبر جهان با مدرن ترین سلاح ها در مقابل ملت ایران به کارشکنی می پردازند اما باید بدانند که ملت ایران مجهز به سلاح ایمان است و ایمان به خدا در تمام زمینه ها موجب پیروزی و عزت جامعه است.

این استاد حوزه باتاکید براینکه توسل مردم ایران به ائمه اطهار علیهم السلام موجب پیروزی آنها و دفع فتنه های دشمنان می شود، خاطرنشان کرد: با توجه خاص خداوند متعال امروز ایران امن ترین کشور منطقه است و حتی امنیت کشورهای منطقه را نیز تامین می کند.

وی در پایان ابراز داشت: خالی نگذاشتن مساجد نشان دهنده ایستادگی و ولایتمداری مردم انقلابی است لذا امید است با عنایات خاص خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) کشورهای مسلمان از گزند دشمنان در امان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha