دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: داشتن بصیرت انقلابی و دشمن شناسی از جمله مهم ترین شاخصه های ورود به مجلس خبرگان رهبری برای کاندیداهاست.

آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت تشکیل مجلس خبرگان رهبری و به تبع آن انتخابات خبرگان ابراز داشت: کسانی که می خواهند برای ورود به این مجلس کاندیدا شوند باید قبل از هر چیز انقلابی و تابع امام و رهبری باشند.

وی افزود: مساله بعدی دشمن شناسی در سایه بصیرت است و این که به خوبی خط و خطوط را بشناسند و با دین داری و تقوا عمل کنند که این ها از جمله شرایط اولیه و ضروری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: طبعاً کسانی که با این وضع وارد مجلس خبرگان رهبری می شوند برای نظام و رهبری و مردم بسیار مفید هستند.

وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات این مجلس نیز باید دارای همین ویژگی ها باشند تا بتوانند به نظام اسلامی و مردم عزیز خدمت کنند.

آیت الله ممدوحی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با بررسی دقیق شرایط کاندیداها در هر دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی و به خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و دشمن شکن در کشور باشیم.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha