سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ امروز شیعیان نیجریه خواستار تأمین امنیت و پیگیری و دستگیری عاملان جنایت هستند و دولت نیجریه در این خصوص مسئول است و در صورت عدم پیگیری، قطعا خون پاک شهدا دامن گیر دولت شده و زوال آن را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله ممدوحی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه در رابطه با جنایات اخیر نیجریه، اظهار داشت: قطعأ در پشت پرده این جنایات، رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود قرار دارد و این دو، جز نابودی جهان اسلام هدفی ندارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که هدف تروریست ها نابود کردن مسلمانان در سراسر جهان است، ابراز داشت: افراد عالم و آزاده ای همچون شیخ ابراهیم زکزاکی که به دنبال روشنگری و نشر عقاید اسلام ناب محمدی هستند، هدف تهاجمات و فشارها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: امروز شیعیان نیجریه خواستار تأمین امنیت و پیگیری و دستگیری عاملان جنایت هستند و دولت نیجریه در این خصوص مسئول است؛ زیرا در صورت عدم پیگیری، قطعا خون پاک و طیب شهدا دامن گیر دولت شده و زوال آن را به دنبال خواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: حرکت شیخ زکزاکی در امتداد اندیشه امام راحل (ره) بود و هدف آن برافراشتن بیرق تشیع در جهان است.

آیت الله ممدوحی یادآور شد: زنده بودن روحیه استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی و پیروی از آیت الله العظمی خامنه ای، موجب بروز کینه صهیونیست ها نسبت به شیعیان نیجریه شد و این جنایات رخ داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: تا زمانی که روحیه استکبارستیزی در جوامع زنده است، کینه و نفرت مستکبران ادامه خواهد داشت، زیرا آن ها خواستار خاموش کردن مسلمانان و جلوگیری از نشر ارزش های اسلامی در جهان هستند، غافل از آن که انسان هایی که دارای طینت پاک و سرشت آزادگی هستند، همواره و در هر شرایطی به دین اسلام گرایش پیدا

می کنند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha