شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: مظلومیت اعدام شیخ نمر و ظلم سران آل سعود باید از طریق رسانه های جمعی باعث شکل گیری موج جهانی علیه عربستان سعودی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت شهادت شیخ باقر النمر، اظهار داشت: در این مقطع زمانی که سعودی ها با اعدام شهید آیت الله شیخ نمر نشان دادند که به هیچ مبنای حقوقی و اسلامی و انسانی اعتقادی ندارد، رسانه های ما باید مظلومیت شیخ نمر و ظلم و بیداد آل سعود را در دنیا فریاد بزنند.

وی با اشاره به تعطیلی فردای حوزه های علمیه سراسر کشور به همین مناسبت گفت: نه تنها حوزه های علمیه و روحانیت که همواره در این امور پیشتاز بوده؛ بلکه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همچنین نهادهای رسمی و دولتی و حکومتی ما باید ضمن محکومیت این جنایت، علیه این اقدام بی شرمانه اقامه دعوی کرده و در حد توان پیگیری حقوقی و سیاسی نمایند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که خون مطهر شیخ نمر باعث افزایش بیداری اسلامی در جهان می شود، بیان داشت: اگر امروز در برابر رفتار ظالمانه و جنایات غیرانسانی دیگر همچون یمن و قضیه منا تحرک و واکنش جدی و قاطع نداشته باشیم، بی شک گستاخی های بی شرمانه رژیم آل سعود به همین مورد منحصر نخواهد شد و آنان به جنایات خود علیه شیعیان مظلوم ادامه می دهند.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایان گفت: مظلومیت اعدام شیخ نمر و ظلم سران آل سعود باید از طریق رسانه های جمعی باعث شکل گیری موج جهانی علیه عربستان سعودی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha