شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حوزه/ استاد حوزه اصفهان گفت: اعدام شیخ نمر نشان داد منطق در میان حکام عربستان مُرده و حاکمان آنها پیرشدن آل سعود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام سیداحمد محی الدین میرمرشدی  در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط عربستان گفت: معتقدم شیخ نمر، چند روز پیش به شهادت رسیده و آل سعود امروز با بررسی شرایط جرأت اعلام خبر اعدام این عالم مجاهد را پیدا کردند و در حقیقت خبر اعدام شیخ نمر در واقع یک خبر سوخته بود که رژیم آل سعود اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله شیخ نمر از بزرگان و صاحب نظران انقلابی، از طرفداران انقلاب و فرزندان امام خمینی(ره) در عربستان بود ، تصریح کرد: این عالم مجاهد در سال های اخیر از نفوذ زیادی در میان مسلمانان برخوردار بوده و انتفاضه عربستان نیز توسط ایشان مدیریت می شد.

کارشناس مسائل سیاسی  ادامه داد: آل سعود از قدرت این مرد به وحشت افتاده بود و به دستور حامیان خود و وهابیت پلید بعد از شکنجه های فراوان ، او را به شهادت رساندند.

وی با بیان این که آل سعود با این اقدام خبیثانه خود نشان داد در عربستان خشک مغزی به اوج خود رسیده و این رژیم در بالاترین نقطه از پستی قرار گرفته، گفت: متأسفانه منطق در میان آل سعود مُرده و حاکمان آنها پیرشدن آل سعود را به نمایش می گذارند.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:  دیگر دوران یکه تازی آل سعود تمام شده و اقدامات 2 سال اخیر این رژیم حکایت از آن دارد که گور خودشان را با اعمال ننگین حفر کرده اند.

حجت الاسلام  میرمرشدی اظهارداشت: قطعاً آل سعود به زودی نتیجه عمل ننگین خود را با خیزشی که در میان مسلمانان عربستان به پا خواهد شد ، می‌بیند .

حجت الاسلام میرمرشدی با اشاره به این که خبر اعدام شیخ نمر قطعاً در میان شیعیان جهان اسلام ، علما و مراجع واکنش های زیادی خواهد داشت، افزود: رژیم سعودی در حال غرق شدن در منجلابی است که خودشان ایجاد کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha