شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعدام شیخ نمر از سوی عربستان سعودی ، نشانگر عجز و درماندگی وهابیت تکفیری در مقابله با شیعه انقلابی است.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت این جنایت کم سابقه و تسلیت شهادت عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر، ابراز داشت: حماقت، ظلم و ستم سران سعودی باعث اعدام مظلومانه شهید نمر شد؛ اما إن شاءالله این خون مطهر در کنار سایر شهدای مظلوم شیعه عربستان، سبب می شود که به زودی بساط رژیم دیکتاتور آل سعود به عنوان غده سرطانی از جهان اسلام برچیده شود.

وی افزود: شاه ظالم و احمق عربستان به خیال باطل خود با اجرای حکم اعدام می خواهد زهر چشمی از مخالفان داخلی خود بگیرند و حال آن که با این کار شیعیان عربستان در مقابله با رژیم سعودی جرأت و شجاعت بیشتری پیدا می کنند.

این استاد درس خارج حوزه خاطرنشان ساخت: آن ها همچنین فکر می کنند که با اعدام مخالفان خود اذهان افکار عمومی را از شکست های پی در پی خود در یمن و سوریه و دیگر نقاط منحرف می کنند و حال آن که بیش از پیش زمینه خفت و خواری خود را فراهم کرده و می کنند.

آیت الله فقیهی تصریح کرد: پس از انتشار خبر اعدام آیت الله نمر و جمعی از شیعیان در عربستان نه فقط شیعیان این کشور بلکه شیعیان ایران، عراق، یمن، لبنان و دیگر نقاط و همچنین بسیاری از برادران اهل سنت علیه آل سعود موضع سرسختانه گرفته و در حال حاضر شاهد شکل گیری موج گسترده نفرت و انزجار از آل سعود در کل منطقه هستیم.

این استاد درس خارج حوزه در پایان گفت: اعدام شیخ نمر از سوی عربستان سعودی، نشانگر عجز و درماندگی وهابیت تکفیری در مقابله با شیعه انقلابی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha