جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت‌الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور گسترده روحانیت و مردم در مراسم تشییع آیت الله اعتمادی، بهترین گواه بر داشتن تقوا، ساده زیستی و علم این عالم ربانی است.

آیت الله محسن فقیهی در حاشیه تشیع جنازه مرحوم آیت الله اعتمادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، به شخصیت علمی و اخلاقی آن مرحوم اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیت بزرگی در حوزه بوده و سالیان سال در حوزه، کرسی تدریس فقه و اصول را به عهده داشتند.

وی ابراز داشت:‌ کرسی تدریس فقه و اصول آن عالم ربانی سالیان متمادی از شلوغ ترین کلاس ها در حوزه بوده و شاگردان بسیاری را در عرصه فقه و فقاهت در حوزه تربیت کرد که آن افراد در حال حاضر از اساتید خارج و سطوح عالی حوزه به شمار می روند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت:‌ مرحوم آیت الله اعتمادی از نظر زهد، تقوا و پارسایی دارای زندگی ساده ای بوده اند؛ به نحوی که تا آخر عمر خود در منزل ساده  ای زندگی کرده و به تعلیم و تربیت طلاب در حوزه اقدام می کرده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: آن مرحوم تا آخر عمر در اعتقادات خود به دین، نظام و ارکان انقلاب و جامعه اسلامی ثابت قدم و استوار بود و دچار کوچکترین انحرافی نشد.

آیت الله فقیهی بیان داشت: مرحوم آیت الله اعتمادی زندگی ساده ای در خانه قدیمی و معمولی داشت و این نوع زندگی، نشان دهنده بزرگی او در حوزه  است.

وی اظهار داشت: آن عالم ربانی، نمونه و الگو برای روحانیت، طلاب و فضلا در مسائل اخلاقی، منش رفتاری، ساده زیستی و ... بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: حضور گسترده روحانیت و مردم در مراسم تشییع ایشان، خود بهترین گواه بر داشتن تقوا، ساده زیستی و علم این عالم ربانی می باشد.

انتهای پیام/    40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha