جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
طلاب خوی

حوزه / امام جمعه خوی گفت: خون پاک شیخ نمیر حکومت پادشاهی آل سعود را نابود خواهد نمود و جامعه اسلامی در برابر چنین جنایاتی سکوت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در اجتماع پرشور روحانیت، طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان خوی که به عنوان محکوم کردن شهادت شیخ نمر توسط حاکمان مزدور آل سعود در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام خمینی(ره) خوی برگزار شده بود، اظهار داشت: دیروز که این خبر ناگوار به وسیله وزارت کشور عربستان سعودی منتشر شد مسلمانان به‌ویژه شیعیان کشورها و شهرهای مختلف، سازمان‌ها و گروه‌ها عکس العمل نشان  دادند.

وی افزود: عربستان سعودی از گسترش نفوذ نظام جمهوری اسلامی در منطقه و به نتیجه رسیدن پرونده هسته ای با کشورهای 1+5 و شکست خوردن توطئه‌های او در کشورهای سوریه، عراق، یمن و بحرین عصبانی است می‌خواهد با ارتکاب این نوع جنایات به زعم خود موقعیت خویش را تثبیت کند؛ غافل از اینکه خون پاک و به ناحق ریخته شده شیخ نمر و سایر شهدای مظلوم عربستان سعودی حکومت پادشاهی و پوسیده آل سعود را نابود می کند.

مسئول مدارس علمیه خوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز عربستان سعودی به دلیل پشتیبانی و حمایت از گروه‌های تکفیری که امنیت نوع کشورهای اسلامی را به هم ریخته در افکار عمومی مسلمانان منفورترین حکومت است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: در عصر کنونی حکومت پادشاهی و پوسیده آل سعود از چند جهت مورد تهدید جدی قرار گرفته است از سویی رقابت شاهزادگان داخلی از ناحیه بیدار اسلامی مردم عربستان، از طرف افکار عمومی جهان و منطقه، از سوی آمریکا که دنبال جایگزین برای حکومت آل سعود است و در نهایت از طرف خود جریان های تکفیری خود ساخته که با مرور زمان حکومت آل سعود را مورد تهدید قرار می‌دهد.

لازم به یادآوری است: که در پایان این سخنرانی علما، اساتید و طلاب شعارهای پرشوری علیه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی سر دادند و اعدام شیخ نمر را توسط حاکمان آل سعود محکوم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha