پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جعفر بدری دادگستری لرستان

رئيس کل دادگستری استان لرستان گفت:بی عدالتی از دستگاه به ظاهر مدعی اسلام و اجرای حکم اعدام آیت الله نمر، بدترین نوع ظلم و دیکتاتوری در جهان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان؛جعفر بدری امروز در مراسم تودیع و معارفه رئيس دادگستری شهرستان دوره چگنی اظهارداشت: رژیم آل سعود که ادعای مسلمانی دارد، با این اقدام وحشیانه و احمقانه آبروی نداشته خود را به باد داد و از درجه اعتبار ساقط گردید.

وی با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شیخ نمر گریبانگیر حکام مستکبر رژیم آل سعود را خواهد گرفت تصریح کرد:اعدام این روحانی مبارز شیعی، مشروعیت نداشتن نظام دیکتاتوری و پادشاهی آل سعود را بار دیگر به همگان ثابت کرد و حکام این رژیم را در نزد مردم آزاده جهان منفور ساخت.

رئيس شورای قضایی استان لرستان با بیان اینکه آزادی بیان مدعیان دروغین حقوق بشر تنها با شعور تحقق نمی یابد بلکه در عمل باید محقق شود اظهار داشت:دنیای استکبار بواسطه پول های نفتی عربستان حقوق بشر را با تفاسیر خاص و به نفع خود ترجمه می کند.

بدری، با بیان اینکه اعدام شیخ نمر تنها به جرم حق گویی و مخالفت با سیاست های حکومتی و بی رحمانه حکام آل سعود صورت گرفته، افزود:دولت های به ظاهر اسلامی و غلام حلقه به گوش تفکرات صهیونیسم و امپریالیسم هیچ اختیاری از خود ندارند و استقلال خود را دست ایادی استکبار سپرده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایادی استکبار و هم پیمانانش با خلق گروه های داعش،النصره و...، سعی دارند چهره خشنی را به نمایش بگذارند، تصریح کرد:مسلمانان آگاه و بیدار با حفظ وحدت و همدلی با این اقدامات اخیر دولت آل سعود آگاه شده اند که فاجعه منا اتفاقی نبوده است.

رئيس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه آل سعود برادر آل یهود است تاکید کرد:نقش سلطه فکری استکبار و صهیونیسم در تصمیم گیری حکام آل سعود بر کسی پوشیده نیست.

بدری با اشاره به اینکه امروز دیگر پایان عمر سلطه پادشاهی و دیکتاتوری در عربستان است یادآور شد:این نظام دیگر یک شوخی مضحک است و باید به زباله دان تاریخ بپیوندد.

وی در پایان با بیان اینکه پولهای نفت ،نظام پادشاهی عربستان را به آتش خواهد کشید افزود:بی شک خون این مجاهد مبارز گریانگیر حکام آل سعود را به زودی خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha