جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تجمع طلاب قزوین

حوزه/ خداوند انتقام خون این شهید و رهبر شیعیان عربستان را از رژیم صهیونیستی و یهودی آل سعود خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، طلاب، روحانیون، اساتید حوزه علمیه و مردم قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین امروز با تجمع در مقابل مدرسه شیخ الاسلام، اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر را محکوم کردند و از شیعیان عربستان حمایت کردند.

 تجمع کنندگان  شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل یهود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خشم و انزجار خود را از جنایات و خباثت آل سعود اعلام کردند.

در این مراسم در ابتدا فرمایشات رهبر معظم انقلاب که صبح امروز در کلاس درس خارج فقه بیان شده بود قرائت شد و سپس بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین قرائت گردید.

طلاب و روحانیون در پایان  این اجتماع با صدور بیانیه ای تاکید کردند: رژیم منحوس آل سعود در ایام پرنور و سرور میلاد خاتم ‌الانبیاء، محمد مصطفی صلی ‌الله علیه و آله، با اقدام شومشان قلب مؤمنان و موحدان جهان را به درد آورد و امروز این رژیم عاملی از سوی مستکبران برای جلوگیری از صدور و نفوذ انقلاب اسلامی و مذهب تشیع در منطقه است و این اقدام آن ها نشان دهنده شکست های آن ها در تحقق اهداف شومشان است.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در این تجمع اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم کرده و بیان کردند: ان شاءالله خداوند انتقام خون این شهید و رهبر شیعیان عربستان را از رژیم صهیونیستی و یهودی آل سعود خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha