یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ملکی/ جامعة المصطفی اصفهان

حوزه/ رئیس جامعة المصطفی اصفهان، آیت الله شیخ نمر و شیخ زکزاکی را پرورش یافته افکار و اندیشه اسلام ناب خواند و گفت: جسارت به این عالمان، نشان دهنده واهمه اسلام اموی از اسلام ناب است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به جنایات آل سعود به ویژه شهادت بی رحمانه شیخ نمر، اظهار داشت: اسلام اموی از افکار و اندیشه ناب پیامبر اسلام(ص)،اهل بیت(ع) و قرآن کریم ترس و واهمه دارد و امروزآل سعود قصد دارد جلوی نور اسلام ناب را بگیرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان، آیت الله شیخ نمر و شیخ زکزاکی را پرورش یافته افکار و اندیشه اسلام ناب خواند و گفت: شهادت عالمان دینی و جسارت آنها، نشان از واهمه اسلام اموی از اسلام ناب دارد.

وی تصریح کرد: گروه های تفکیری حاصل اقدامات آل سعود و غرب است و  با توجه به ضربه ای که به این گروه و سلطنت پادشاهی عربستان وارد شده، آل سعود شمشیر خود را برای نهایت ضربه زدن به اسلام از غلاف بیرون کشیده است.

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه آل سعود هویت واقعی خود را به دنیا نشان داده است، بیان داشت: آل سعود خادمین حرمین نیستند، بلکه خائنین حرمین شریفن محسوب می شوند و امید است زمینه سقوطشان به زودی فراهم شود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان افزود: امروز پرچم اسلام ناب و اهل بیت(ع) در تمام دنیا برافراشته شده است، ادامه داد: خون های ریخته شده در این راه نشان می دهد که قطار اسلام و تشیع با حداکثر سرعت در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: جامعة المصطفی، در سراسر دنیا نقش تبیین اندیشه ناب و افکار اسلام را بر عهده دارد و با تمام وجود این راه را ادامه خواهد داد و ان شاءالله روز به روز شاهد توسعه اسلام در سراسر دنیا خواهیم بود. 313/38

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha