یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تظاهرات در حمایت از شیخ نمر

حوزه/ خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود نیز امروز همپای سایر طلاب و مردم ،اقدام جنایتکارانه آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این مراسم معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با اشاره به اینکه رژیم آل سعود با این اقدام وحشیانه و بی رحمانه، خود را در سراشیبی انحطاط انداخته، افزود: آل سعود با همکاری و حمایت استکبار و صهیونیسم دست به این جنایت نابخشودنی زده است.

خانم زینب پور رحمتی با بیان اینکه شهادت آیت الله نمر برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت مسلمانان و شیعیان اسلام است تصریح کرد:در طول تاریخ آزادی خواهان با مقاومت و بیداری تمامی نقشه های شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب نموده اند.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود باید بداند با خاموش نمودن چراغ تفکر شماری از شیعیان به اهداف خود نخواهد رسید خاطر نشان کرد:شهادت آیت الله نمر موج بیداری اسلامی را تشدید خواهد نمود و هزاران تفکر شیعی دیگر، همچون ستاره در جهان اسلام خواهد درخشید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در پایان گفت: رژیم آل سعود دست نشانده استکبار و هم پیمانانش است و به زودی نفس های آخر او نیز به شماره خواهد افتاد.

در پایان این مراسم طلاب و اساتید این مدرسه با فریاد اعتراض ،این حرکت و جنایت دوباره آل سعود در حق مسلمانان و شیعیان بی گناه را محکوم کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha