دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شهادت شیخ باقرالنمر توسط رژیم آل سعود را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این بیانیه آمده: بار دیگر خیانت رژیم آل سعود موجب شد تا جهان اسلام به سوگ بنشیند و در غم از دست دادن مجاهد فی سبیل الله مبارزه گر دوران؛ عالم مجاهد؛ علامه آیت الله شیخ محمد باقرالنمر جامه عزا به تن پوشید.

این عمل مجرمانه از سوی حکومت پلید سعودی در حالی صورت می گیرد که در هفته وحدت و در حضور میهمانان و شخصیت های جهان اسلام، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه(مدظله العالی) حرکت نوین تمدن اسلامی را چون منادی حق بر دلهای امت جهان اسلام تلاوت نمودند و  ملت های منطقه با گوش و جان این حقیقت را ادارک نمودند. در چنین شرایط و با احساس نیاز جدی به این حقیقت مع الاسف، امروز شاهدیم که عربستان با هم دستی صهیونیزم بر طبل جنگ و خون ریزی پافشاری می کند و حرمت ها را زیر پا می گذارند.

تحقیقا این عمل دولت خائن و بی فکر سعودی به دنبال  اهداف شومی است تا اختلافات مذهبی در منطقه را شعله ور نماید و وحدت و انسجام که نیاز جدی جهان اسلام است را تحت شعاع قرار دهد که هرگز بر این خواسته نخواهد رسید.

صد البته امروز باید محکومیت این عمل مجرمانه آل سعود را فراتر از سخن با عمل نیز پاسخ گفت و سیلی محکمی بر چهره پر ننگ مسلمان نما و همدستان پلید او وارد ساخت.

حکومت جبار باید مسئولیت پیامدهای چنین گستاخی را به جان بخرد، چرا که قطعا انتقام خون این شیخ شهید بی پاسخ نخواهد ماند. این مجاهد فی سبیل الله که با بصیرت و دانایی موجب بیداری مردم عربستان شده بود، همواره با افشاگری و حمایت از زندانیان بی گناه خواستار عدم تبعیض نژادی و ریشه کنی زر و زور و تزویر در عربستان بود که امروز نیز در کنار 47تن از مدافعان حقوق حقه مردم حجاز همزمان شیخ نمر و ایشان به شهادت می رسند که ما پیشگاه الهی و امت اسلام عرضه می داریم«بای ذنب قتلت»

ماشین جنگی آل سعود متصل به ماشین جنگی اسرائیل صهیونیسم در صحنه های سیاسی در میدان جنگ در مقابل مردم سوریه، یمن، بحرین و نیجریه به گل و لای نشسته است. لذا امروز حالت جنون آمیز به خود گرفته و مردم بی گناه و مظلوم و آزادی خواه را با شمشیر و گلوله همچون قرون وسطی به طرز فجیعی و داعش وار به شهادت می رساند.

ما ضمن محکوم کردن این گستاخی آل سعود از همه مسلمانان آزاده جهان می خواهیم با محکومیت عملکرد حکام عربستان به افشاگری علیه این نامسلمانان اقدام نموده و پرده از رخسار چهره کریح ایشان بگشایند.

بی شک امروز آتش فتنه از دامن شاهزادگان سعودی شعله ور است و خون بیگناهان در سیاه چال های زندان سعودی چون جوی آب همواره جاری است. باید وجدان های بیدار در الازهر و دانشکده های دین و مذهب در جهان اسلام عملکرد استکباری شاه سعودی را محکوم نمایند و با ابزار تنفر این جانیان لجام گسیخته مسئولیت حرمین شریفین را از ایشان خلع نموده و این لکه ننگ را از دامن اسلام بشویند.

ضمنا به دولت آمریکا که دستش در این جنایت به خون روحانی برجسته شیخ مظلوم محمدباقر النمر آغشته اس اخطار می کنیم، باید از برخورد گزینشی و دوگانه دست بکشد و هیات حاکمه آمریکا این حقیقت را بپذیرد که باید مردم عربستان به حکومت پادشهای خانمه دهند و خود سرنوشت خویش را با انتخابات آزاد را رقم زنند و شاهد پایان دولت تروریسم پرور و دیکتاتور آل سعود باشیم. آری بی کفایتی آل سعود در قتل عالم حجاج در واقعه منا ظلم و خیانت علیه ملت مظلوم سوریه، اشغال جنگ افروزی و بمب باران مردم بی دفاع یمن، مداخله در امور بحرین، همدستی در کشتار مردم زاریا در نیجریه، حرکت های مذبوحانه و شیطنت در خاورمیانه همه و همه گواه بر همدستی آل سعود با موساد و سازمان سیا را حکایت می کند.

در پایان ضمن تسلیت به پیشگاه بقیه الله الاعظم اروحنا فدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مرجع تقلید، علمای اسلام، حوزه های علمیه جهان اسلام و امت یکپارچه پیامبر رحمت محمد مصطفی، اعلام می کنیم. ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه ضمن محکوم کردن این جنایت غمباره، از جهان اسلام می خواهیم انتظار خون این شهید مظلوم و همراهانش را بی پاسخ نگذارند و همچنین به پیشگاه رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را برای اجرای اوامر ایشان در حرکت ها شهادت طلبانه و جهادی در هر نقطه عالم اعلام می داریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha