سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تجمع اعتراض آمیز طلاب بیرجند

حوزه/ با شهادت شیخ نمر، نهال بیداری اسلامی در جزیرة العرب آبیاری شد و حکومت عربستان متحمل شدید ترین خسارت ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، امروز در تجمع اعتراض آمیز علما، روحانیون و طلاب خراسان جنوبی، در مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: جریان های تکفیری با مدیریت و حمایت عربستان بوجود آمده و فقط قصد سرکوبی و از بین بردن شیعیان جهان را دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شهادت شیخ نمر، فاجعه منا و جنایت های آل سعود در منطقه را لکه هایننگ رژی مسعودی خواند و تصریح کرد: با شهادت شیخ نمر نهال بیداری اسلامی در جزیرة العرب آبیاری شد و حکومت عربستان متحمل شدید ترین خسارت ها خواهد شد و خون این شهید عزیز و شهدای دیگر باعث پرورش نهال های بسیاری برای بیداری اسلامی در جهان می شود.

وی، بی اطلاعی جامعه عربستان از مباحث کشور را از دیگر خفقان های حاکم بر این کشور دانست و افزود: افرادی که از وضعیت موجود در این کشور آگاه و مطلع هستند اگر بخواهند نقد و انتقادی کنند، باید از زیر تیغ دولتمردان عربستان عبور کنند.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: مطمئنا شهادت شیخ نمر از هر لحاظ محکوم و ننگ آمیز است و باید حاکمان سعودی بدانند که این امر باعث فروپاشی آنان خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان گفت: از جامعه علمای جهان اسلام انتظار می رود با روشنفکری در زمینه های مختلف شهادت شیخ نمر و دیگر شهدا باعث بیداری جهان اسلام شوند و هیچ گاه در برابر این ظلم ها سکوت نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha