پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
وهابیت

حوزه/مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج گفت: حاکمان سعودی خود فروختگانی هستند که چوب حراج به تمام هستی مسلمانان زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی و عالم شیعی عربستابی توسط مدارس علمیه شهرستان دشتی در مسجد الغدیر خورموج برگزار شد .

حجت الاسلام سید مهدی طاهری مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله باقر‌النمر گفت: خون پاکی که از آیت‌الله باقر‌النمر به زمین ریخته شده است در تاریخ اسلام ثبت شد.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود قاتل شیعیان و مسلمین جهان است و خاندان پلید و نجس آل سعودی هیچ‌گونه ریشه در اسلام نداشته و تکیه‌گاه آنان انگلیس و آمریکا هستند.

حجت الاسلام طاهری افزود:  رژیم آل سعود تربیت‌شده آل یهود است و با ریختن خون شیعیان به وجود آمده است؛ تاریخ هیچ‌گاه پرونده سیاه این خانواده کفر و نفاق را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: یکی از عوامل تحریک‌کننده جنگ عراق علیه ایران رژیم آل سعود بود، هم چنین رژیم صهیونیستی با پشتیبانی و دلگرمی خاندان آل سعود جنگ 33 روزه را علیه لبنان و فلسطین آغاز کرد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج تأکید کرد: حاکمان سعودی خود فروختگانی هستند که چوب حراج به هستی تمام مسلمانان زده‌اند و یقیناً با خون پاک آیت‌الله باقر‌النمر و همرزمان وی که هم شیعه و هم سنی بودند ذلت آل سعود را در آینده نزدیک خواهیم دید.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: فکر وهابیت تفکری تروریستی است و آیت‌الله باقر‌النمر را به بهانه ناامنی و تروریست در کشور عربستان به شهادت رساندند در صورتی‌که رژیم آل سعود خود پرورش‌دهنده تروریست در جهان است.

گفتنی است در این مراسم بسیاری از طلاب و روحانیون مدارس علمیه پیامبر اعظم(ص) و سفیران هدایت المهدی(عج) و فاطمیه(س) و مردم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha