چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دوره تخصصی روش تصحیح قرائت نماز و قرآن

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی روش تصحیح قرائت نماز و قرآن، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مهدی فندرسکی، در حاشیه این کارگاه، گفت: دوره آموزشی تخصصی روش تصحیح قرائت نماز و قرآن ویژه مبلغین طرح هجرت استان گلستان، با حضور 82 نفر از روحانیون، از امروز به مدت 2 روز در مدرسه امام خمینی(ره) گرگان آغاز به کار کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، آزمون ضمن خدمت احکام و آزمون فرق و ادیان نیز انجام شد که پس از بررسی های لازم، نتیجه آن اعلام خواهد گردید.

وی ادامه داد: در حال حاضر مبلغین طرح هجرت با راه اندازی پایگاه های قرآنی دارالثقلین در روستاهای محل تبلیغ، برنامه های قرآنی را در غالب پایگاهی  اجرا می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان، مهمترین برنامه های این پایگاه ها را ترجمه، تفسیر، روخوانی، تصحیح قرائت نماز خواند و گفت: روحانیون که اکثر آنها جزء روحانیون مستقر هستند، به روستاهایی که با توجه به درخواست اهالی فاقد روحانی می باشند، اعزام می شوند.

حجت الاسلام فندرسکی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی روحانیونی که علاقه مند به ثبت نام در طرح هجرت هستند، می توانند برای شرکت در این برنامه، به معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مراجعه  کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha