چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام شاکری

حوزه/ سعودی ها، خود را خادم الحرمین معرفی می کنند، ولی مشتی سلفی متعصب عقب افتاده و خائن هستند که باعث پسرفت جریان جامعه اسلامی شده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شاکری امروز در نشستی با دبیر کل حرکت النجبا از گروه های مقاومت عراق گفت: شرایط منطقه به شکلی است که دقت نظر آحاد جامعه را می طلبد.

وی افزود: توطئه های پیچیده صهیونیست ها، غربی ها و اعراب مرتجع منطقه این توجه را بیشتر می کند؛ دشمنان در این رابطه کارهایی انجام دادند که با غفلت ما نیز همراه بود.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی اظهارکرد: در این شرایط باید جهاد را عملی سازیم که این گروه از مصادیق جهادگران در راه خدا است؛ امام راحل فرمود، اگر از صدام و آمریکا بگذریم از آل سعود نمی گذریم، زیرا آنها گوی سبقت را در نوکری صهیونیست ها ربوده اند.

وی گفت: خدمتی که آل سعود در منطقه به آمریکا انجام می دهد کم نظیر است؛ آل سعود،  با توطئه نفتی خود کشورهای اسلامی را دچار چالش های اساسی کرده است و حتی خود او نیز دچار مشکل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری اظهارکرد: آنها خود را خادم الحرمین معرفی می کنند، ولی مشتی سلفی متعصب عقب افتاده و خائن هستند که باعث پسرفت جریان جامعه اسلامی شده اند.

وی افزود: کسانی که در سوریه و عراق علیه این گروه های مرتجع می جنگند با ایران در یک جبهه هستند و در این مسیر، باید ببینیم که با چه دشمنانی مواجه هستیم؛ اعراب خلیج فارس بودند که راه را برای نفوذ آمریکایی ها باز کردند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی اظهارکرد: پس از چهار سال که هزینه های صدها میلیارد دلاری از سوی این کشورهای منطقه انجام شد، خوشحالیم که این کشورها هیچ نتیجه ای نگرفته اند و همه مردم ایران و علمای حوزه به این جهادگران می بالند و شما را تحسین می کنند.

وی گفت: امروزه خطر وهابیت و سلفی گری جدی ترین خطر برای جهان است و همچون میکروب مهلکی هستند که به جان جامعه اسلامی افتاده اند؛ خوارج در دوره هایی جنایات فجیعی انجام دادند، ولی امروز صدها مورد از این بدتر را در جهان مشاهده می کنیم و این مسایل جای تعجب دارد که این افرادی که در جامعه اسلامی هستند، چشم خود را به روی این مفاسد بسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری اظهارکرد: بهترین مصداق خدمت، امروز در عراق و سوریه انجام می شود؛ این خدمت تنها به جامعه شیعیان نیست، بلکه نصیب اهل سنت هم شده است؛ زهران علوش که به تازگی کشته شد، بر اموی بودن خود افتخار می کرد و این مساله نشان می دهد که این دشمنان به شیعه و سنی رحم نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha