یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا مستشاری

حوزه/ مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور گفت: امنیت و عزت انقلاب اسلامی مدیون ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام علیرضا مستشاری، امروز در نشست بصیرتی  مردم شهرک پردیس استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات عنوان داشت: غفلت از  توطئه های  دشمنان انقلاب، جایگاه ولایت فقیه را به مخاطره خواهد انداخت.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور گفت: امروز غفلت ما برابر است با نفوذ دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران و قطعأ به دنبال نفوذ آن ها، سلطه استکبار جهانی را به دنبال دارد.

وی افزود: متأسفانه عده ای بر خلاف قانون جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده و افکار  دشمنان انقلاب را به مردم انتقال می دهند.

حجت الاسلام مستشاری گفت: انقلاب اسلامی با شهادت هزاران جوان ولایتمدار به دست آمده لذا باید چون دژی محکم از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری کرد.

وی با اشاره به امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امنیت و عزت انقلاب اسلامی حاصل تلاش و مجاهدت جوانان ولایتمدار و روحانیت بصیر می باشد که با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ابراز داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید دغدغه دین و انقلاب داشته باشند و رهنمودهای رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار دهند.

وی تصریح کرد: مستکبران جهان درصدد نفوذ به مجلس خبرگان رهبری هستند قطعأ اگر به آن ها میدان داده شود، زمینه سقوط انقلاب اسلامی را فراهم می کنند.

حجت الاسلام مستشاری در پایان مجلس خبرگان را سدی مجکم در برابر دشمنان دانست و بیان داشت: دشمنان انقلاب اصل ولایت فقیه را هدف گرفته و با تضعیف و به چالش کشاندن مجلس خبرگان رهبری درصدد پیاده کردن اهداف شیطانی خود می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha