دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
 جلسه شورای مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: رمز موفقیت طلاب یادگیری هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است البته در این مسیر تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه جلسه شورای مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه و مسئولان این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، در این جلسه  با ارائه گزارشی از سطح کیفی طلاب مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب عنوان داشت: خوشبختانه طلاب نسبت به سال های گذشته از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و این مهم مرهون زحمات مسئولان، اساتید حوزه های علمیه و پشتکار طلاب و روحانیون است.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه باید برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء و پیشرفت بیشتر طلاب ایجاد نمود ابراز داشت: رمز موفقیت طلاب یادگیری هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است البته در این مسیر تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات محسوب می شود.

وی افزود: مدیران و مسئولان حوزه های علمیه نسبت به رشد و تعالی طلاب و روحانیون اهتمام ویژه داشته باشند و تقوی و تهذیب را در طلاب تقویت بخشند.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه طلاب باید خود را در زمینه تهذیب و اخلاق رشد و پرورش دهند اظهار داشت: قطعأ با تقویت اخلاق اسلامی و پیشرفت در علوم دینی و معارف اسلامی زمینه های ارتقا و موفقیت طلاب فراهم می گردد.

حجت الاسلام امیر محمدی پور، امام جمعه اسلام آباد غرب نیز با حضور در این جلسه عنوان داشت: مسئولان حوزوی نظارت بر طلاب را در اولویت قرار داده و در راستای مرتفع کردن مشکلات طلاب مجدانه تلاش کنند تا طلاب و روحانیون بتوانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند و در آینده اسلام ناب محمدی را به تمام جهان مخابره کرده و ترویج دهند.

وی خاطر نشان کرد: طلاب همواره نسبت به انس با مسائل معنوی توجه داشته باشند چرا که توسل و توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم السلام نجات بخش و روشنگر مسیر این عزیزان خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی پور  خاطرنشان کرد : طلاب باید از اوقات  فرجه های تحصیلی به نحوی شایسته در راستای مطالعه، مباحثه استفاده کنند و تمام مشکلات و مسائل خود را نیز با اساتید حوزوی در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha