یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام مجتبی بیات/ کرمانشاه

حوزه/ مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام ۲۸۰ مبلغ به نقاط مختلف این استان در دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر از اعزام مبلغان به مناطق محروم و دور افتاده خبر داد و عنوان داشت: 281 مبلغ به مناسبت ایام دهه فجر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ترویج و تبیین دین مبین اسلام در مناطق مختلف استان کرمانشاه می پردازند.

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروزه وظیفه طلاب و روحانیون نسبت به بیان دین و سیره عملی و فضائل اخلاقی ائمه اطهار علیهم السلام به مراتب سخت تر و حساس تر شده است چرا که مسائل خرافی و عرفان های نوظهور میان مردم به شدت در حال ترویج بوده و در قلب و ذهن آن ها ریشه دوانیده است.

وی بیان دستورات و احکام الهی را سلاحی قدرتمند در برابر دشمنان اسلام دانست و ابراز داشت: تبلیغ و ترویج دین اسلام، تببین مکتب ائمه اطهار علیهم السلام، بیان اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی و موارد متعدد دیگر از عوامل مهم غلبه بر عقاید سلفی گری و تکفیری در جهان اسلام است.

حجت الاسلام بیات از ساماندهی 281 روحانی و مبلغ خبر داد و بیان داشت: به مناسبت دهه فجر 281 مبلغ و روحانی با حضور در مناطق مختلف احکام شریعت را ترویج و با برگزاری برنامه های مختلف و پاسخگویی به شبهات دینی، رسالت خود را عملی می کنند.

وی اظهار داشت: از 281 مبلغ و مبلغه، 25 روحانی غیر مقیم، 250 روحانی عمومی مقیم بوده و همچنین 6 نفر دیگر مبلغ ویژه به شمار می آیند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha