یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام جمشید باحور - چهارمحال و بختیاری

حوزه/ معاون آموزش و امور طلاب حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۱۸۰ ساعت نظارت و سرکشی از مدارس علمیه استان، در نیم سال اول تحصیلی خبرداد.

حجت الاسلام جمشید باحور، معاون آموزش حوزه استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شهرکرد  با اشاره به این که180 ساعت نظارت و سرکشی از مدارس علمیه استان در نیم سال اول تحصیلی صورت گرفته، اظهارداشت: در مدت مذکور طبق برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود، به طور منظم و مستمر از مدارس علمیه استان بازدید شده، و مشکلات آموزشی طلاب به صورت حضوری مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام باحور ادامه داد: در تمام این سرکشی ها سعی ما بر این بود تا یک شب را در مدارس بیتوته نمائیم و خارج از ساعات اداری و به دور از فضای کاری، در نشست های صمیمانه با طلاب، به مسائل و مشکلات آنها و مدرسه پرداخته شود.

وی ضمن ابراز رضایت از این سرکشی ها گفت: با توجه به محرومیت استان و علی الخصوص برخی از مناطق مانند بازفت و لردگان که با مرکز استان فاصله زیادی دارند، این سرکشی باعث دلگرمی اساتید و طلاب ساکن در این مناطق می‌شود و چون در اکثر این سرکشی‌ها مدیر حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی هم حضور داشتند، باعث می‌شد طلاب بتوانند بدون واسطه و به راحتی با مدیر حوزه دغدغه‌های آموزشی خود را در همان مدرسه در میان بگذارند.

معاون آموزش حوزه چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: درصدد هستیم تا این برنامه تداوم پیدا کرده و شاهد افزایش رضایت مندی سربازان امام عصر (عج) از خدمتگذاران خود خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha