یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت‌الاسلام کلانتری فارس

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: اگر برجام به معنی واقعی کلمه اجرا شود آثار و نتایجی دارد که می تواند در روند انتخابات اثر بگذارد.

حجت الاسلام کلانتری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز با تاکید بر حضور پرشور مردم در  انتخابات گفت: باید در انتخابات هوشیار بود و با آگاهی و بصیرت فرد شایسته را انتخاب کرد چرا که  پیدا کردن یک فرد اصلح یک تکلیف الهی است .

عضو جامعه روحانیت شیراز اضافه کرد: نظام و دین یک امانت است که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم در قبال خداوند متعال مسئول خواهیم بود ، چه امانتی بزرگتر از نظام مقدس جمهوری اسلامی،ولایت فقیه،نظامی که نتیجه خون هزاران شهید است که در این راه جان فشانی های بسیاری کرده اند.

این استاد حوزه اظهار کرد: شرایط جهانی، شرایط داخلی و شرایط ملی با شرایط انتخابات دوره های قبل بسیار فرق دارد زیرا که در فضای اجرای برجام هستیم که اگر برجام به معنی واقعی کلمه اجرا شود آثار و نتایجی دارد که می تواند در روند انتخابات اثر بگذارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط جهانی ،وضعیت منطقه، جریانات تروریستی در کشورهای همجوار و مواضع آل سعود فضایی را ایجاد کرده که این فضا کاملا با فضای انتخابات قبل فرق دارد لذا اساتید ،نخبگان و صاحب نظران لازم است در این زمینه روشنگری و آگاه سازی کنند.

انتهای پیام ../

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha