پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
روحانیت شیراز

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حضور پر شور و بی نظیر مردم ولایتمدار شهر شیراز، در تشییع پیکر شهدای گمنام یک حرکت انقلابی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه ای از حضور با شکوه و بی نظیر مردو ولایتمدار شهر شیراز را تقدیر کردند.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است: بار دیگر شهر مقدس شیراز به عطر حضور شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس آکنده شد و شما مردم ولايتمدار و قدر شناس سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با حضور پرشور و بی نظیر خود ثابت کردید که به برکت خون این دلدادگان کوی دوست تا آخر رهرو راه مقدسشان بوده و به بلندای تاریخ مدیون آن گمنامان نامی در آسمان خواهید بود.

در این راستا جامعه روحانیت شیراز حضور ارزشمند شما مردم همیشه در صحنه شیراز و استان فارس را در این استقبال با شکوه از کبوتران عاشق كوي دوست ارج نهاده و از اینکه مایه خشنودی قلب مطهر حضرت بقیة الله الاعظم ( عج )، مقام  معظم رهبری و خانواده معظم شهدا شدید و با اين وحدت و شكوه وصف ناشدني دشمنان اسلام رامأيوس نموده و عزم خود را براي دفاع از كيان نظام جمهوري اسلامي به رخ جهانيان كشانديد همتتان را درود گفته و به مصداق حديث شريف من لم يشكر الناس لم يشكر الله عزوجل صمیمانه شما را سپاسگزاريم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha