یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 369515
۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
حجت الاسلام مراد پارسایی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان گلستان از آغاز پذیرش داوطلبان تحصیل در حوزه از امروز ۴ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مراد پارسایی با اعلام این خبر  گفت: پذیرش  داوطلبان تحصیل در حوزه از امروز 4 بهمن ماه آغاز شده و حوزه استان گلستان از برادران واجد شرايط براي تحصيل در دوره هاي بلند مدت و سفيران هدايت ثبت نام مي نمايد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: برخورداري از صلاحيت هاي اعتقادي، اخلاقي و اجتماعي، اعتقاد و التزام عملی به ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تابعيت جمهوري اسلامي ايران، برخورداري از سلامت جسمي و روحي و دارابودن حداقل تحصيلات جهت دوره‌هاي آموزشي دوره بلندمدت، پايان دوره راهنمایي قدیم و يا اشتغال به تحصيل در پایه نهم دوره اول متوسطه به شرط قبولي در امتحانات آخر سال و همچنین دوره سفيران هدايت، داشتن ديپلم متوسطه يا اشتغال به تحصيل در سال سوم دبيرستان، به شرط قبولي در امتحانات آخر سال از جمله شرایط ثبت نام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند از امروز4 بهمن ماه تا 20 فروردین 1395  با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی www.howzeh.org  اقدان به ثبت نام نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان گلستان یادآور شد: آزمون ورودی ساعت 9، روز جمعه  27 فروردین 1395 در حوزه‌هاي تعيين شده برگزار خواهد شد و حافظان ‌حداقل ‌يك‌ششم ‌قرآن‌كريم یا نهج‌البلاغه و ‌فرزندان‌شهدا، جانبازان، آزادگان و داوطلبان ‌مناطق ‌محروم، از امتیاز در پذیرش برخوردارخواهند بود.

وی در پایان ضمن دعوت از خانواده ها جهت تشویق فرزندان خود به تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: طلاب ميراث داران اسلام و سربازان امام زمان(عج) هستند و این نعمت بزرگی است که نصیب جوانان خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha