سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام محمد جعفر حسام محمدی - حوزه کاشان

حوزه/ کارگاه آموزشی نحوه نظارت واحد های آموزشی ویژه معاونین و کاربران آموزشی مدارس علمیه منطقه کاشان، در مرکز تخصصی تبلیغ حوزه این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، در راستای ارتقاء کیفی فعالیت های آموزشی مدارس و انطباق هر چه بیشتر فعالیت های واحد های آموزشی با قوانین و دستور العمل ها، کارگاه آموزشی نحوه نظارت واحد های آموزشی ویژه معاونین و کاربران آموزشی مدارس علمیه منطقه کاشان در مرکز تخصصی تبلیغ این حوزه برگزار گردید.

حجت الاسلام حسام محمدی، معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، در این کارگاه به تبیین رویکرد جدید و اهداف نظارت و ارزیابی پرداخت و شاخص ها و نقاط راهنما و مستنداتی که در نظارت و ارزیابی مدارس مورد ارزشیابی قرار می گیرد را برای مدعوین تشریح کرد.

وی، آیین نامه نظارتی و ارزیابی واحد های آموزشی حوزوی را بر اساس شرح وظایف دفتر آموزشی و مدارس عنوان کرد و افزود: مواردی همچون خدمات آموزشی، ثبت وضعیت طلاب، انتقال‌ها، عملکرد شورای آموزش، المپیاد علمی و ... از جمله کارهایی است که در بخش واحد های آموزشی انجام می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان در رابطه با سامانه "نجاح"، حضور و غیاب، تعریف آزمون، انتخاب واحد، مدیریت تقویم آموزشی و ... توضیحاتی را ارئه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha