دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان، در مراسم تجلیل از اساتید مشاوره پژوهشی و طلاب

حوزه/ انقلاب اسلامی ایران یک حادثه نبود، بلکه طلیعه نورانی در مسیر فرهنگ تشیع بود و معرفی و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب از رسالت های طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان، در مراسم تجلیل از اساتید مشاوره پژوهشی و طلاب شرکت کننده در جشنواره علامه حلی مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه نبود، بلکه طلیعه نورانی در مسیر فرهنگ تشیع بود.

مدیر حوزه علمیه کاشان ادامه داد: علت اساسی شکل گیری نهضت حضرت امام خمینی(ره) منحصر در از بین بردن تبعیض، ربا، رشوه و فساد جامعه نبود، بلکه برای ریشه کن کردن طاغوت و جبهه باطل بود.

وی به ایام انقلاب و قبل  بعد از آن اشاره کرد و افزود: دوران قبل از انقلاب از تمام جهات با 37 سال دوران بعد از انقلاب باهم قابل مقایسه نیست، مثلاً در دوران منحوس پهلوی وضعیت حجاب، سینما، فحشا و منکرات بیداد می کرد، به طوری که فساد در سینمای ایران به گزارش خبرنگاران غربی از هالیوود جلو تر بود، اما به برکت انقلاب تحولات اساسی در ایران رخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد و یادآورشد:  معرفی و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسالت های طلاب و روحانیون است.

وی در ادامه از رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان خلف صالح امام(ره) و از الطاف الهی برای این انقلاب یاد کرد و در مورد دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبری، گفت: پوتین در این دیدار بدون هیچ تشریفاتی به دیدار مقام معظم رهبری رفت و در مورد ویژگی های رهبری ایران جملاتی تاریخی گفت که ایشان"دروغ نمی گوید"، "حرف تکراری نمی زند"، " تحلیلش دقیق است" و " آینده جهان را به خوبی پیش بینی می کند".

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از طلاب برتر پژوهشی، اساتید مشاوره و طلاب شرکت کننده در جشنواره علامه حلی، با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha