چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آيت الله سيد مجتبي حسينی نماینده رهبری در عراق

حوزه / نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامي در كشور عراق با اشاره به سالروز پيروزي انقلاب اسلامي گفت: امروز ارزش هاي انقلاب اسلامي به بركت خون شهيدان به جهان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پايگاه حج، آيت الله سيد مجتبي حسيني نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامي در كشور عراق در جمع كاركنان و كارمندان بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج وزيارت و شركت شمسا در كاظمين با اشاره به سالروز پيروزي انقلاب اسلامي گفت: امروز ارزش هاي انقلاب اسلامي به بركت خون شهيدان به جهان صادر شده است.

وي ضمن گراميداشت دهه فجر، با بيان اينكه استكبار جهاني با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي مشكل دارد، ادامه داد: نگراني دشمنان ايران اسلامي، صادر كردن اين ارزش‌هاي انساني به همه دنيا است؛ چرا كه اگر اين ارزش‌ها صادر شود، ديگر نمي‌توانند به سلطه خود ادامه دهند.

آيت الله حسيني با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران نه تنها براي مردم ايران اسلامي بوده بلكه در ساير نقاط جهان نيز طرفداران خاص خود را داراست، افزود: انقلاب اسلامي ايران براي تمام مردم‌ آزادي‌خواه دنياست و اين موضوع نگراني غربي‌ها را در پي دارد.

وي همچنين در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از مديران فرهنگي و اجرايي حج در كاظمين، اظهار داشت: اين فرصت را قدر بدانيد و از آن براي خدمت رساني بهتر و بيشتر به زايران به خوبي بهره بگيريد.

نماينده رهبر انقلاب در ادامه خدمت شايان همراه با تكريم به زائران و فراهم كردن امكانات رفاهي زائران در حد توان را خواستار شد و گفت: در مقابل مشكلات و نارسايي ها و ناملايمات صبور باشيد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha