یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتشار - پژوهش - پایان نامه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، تحقیق و پژوهش را پایه و اساس رشد و توسعه خواند و تصریح کرد: بدون تحقیق و پژوهش جامعه به بالندگی نمی رسد، لذا توجه به کاربردی سازی پژوهش در حوزه های علمیه اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، خانم صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کارگاه آموزشی سه روزه راهکارها و شیوه های مطلوب پژوهشی، گفت: در این کارگاه از روز گذشته آغاز و تاعصر فردا نیز ادامه خواهد داشت، اساتید و معاونان پژوهشی مدارس راهکارهای افرایش دانش پژوهش کاربردی در حوزه را زیر نظر مدرسان مجرب فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد پژوهش و کاربردی کردن آن در بین طلاب، ایجاد روحیه پرسشگری و تحقیق در آنان است، افزود: طلاب با تحقیق و پژوهش های کاربردی می توانند بسیاری از خلاء های زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه را برطرف نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان این که امروز پویایی پژوهشی در حوزه های علمیه نیازی جدی است، تصریح کرد: طلاب باید با نیاز سنجی  بر حسب نیاز جامعه محورهای تحقیقی و پژوهشی خود را کاربردی نمایند.

صالحی، تحقیق و پژوهش را پایه و اساس رشد و توسعه هر جامعه ای دانست و تصریح کرد: بدون تحقیق و پژوهش جامعه به بالندگی نخواهد رسید، لذا توجه به پژوهش و کاربردی سازی آن در حوزه های علمیه اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha