دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 371199
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را معجزه بزرگ قرن و عامل نجات دوباره اسلام خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی صبح امروز در نشست مدیران دستگاههای اجرایی استان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت:امروز بسیاری از کشورها در حال الگوگیری و پیاده ساختن اهداف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در کشورهای خود هستند.

وی با بیان اینکه مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران مدل خدمتگزاری به مردم است تصریح کرد:در مدل حکومتی انقلاب اسلامی اصل ولایت فقیه تمامی معادله های مدیریتی و حکومتی مستبد را در جهان دگرگون ساخته و جمهوریت و اسلامیت با هدف خدمت به مردم را در سایه دستورات دینی محقق ساخته است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید خدمت خالصانه به مردم را در سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند یادآور شد:رشد و توسعه و خدمت در دور افتاده ترین مناطق کشور گواه خدمت رسانی به مردم است.

انقلاب اسلامی و احیای دوباره قوانین اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه با شروع انقلاب شاهد صدور قوانین اسلامی به جهان و ایجاد مراکز متعدد دینی در جهان هستیم اظهار داشت:امروز در بسیاری از کشورهای آمریکایی،اروپایی و آفریقایی، مدارس علمیه و صدها مرکز دینی دیگر مشغول اشاعه و ترویج علوم اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز با گسترش اسلام در جهان موج جدید اسلام هراسی و مقابله با اسلام بوجود امده گفت:انقلاب اسلامی توانست اسلام را بعنوان معجزه قرن، دوباره احیا نماید.

تحریم های دشمنان انقلاب فرصتی برای رشد و خودکفایی ایران اسلامی

وی با اشاره به اینکه تحریم های ظالمانه استکبار چالش های پیش رو در ایران اسلامی را به فرصت تبدیل نموده است تصریح کرد:با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب فرزندان این دیار توانستند روز به روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی بیافزایند.

امام جمعه خرم آباد دفاع از حق هسته ای ایران را نیز یکی دیگر ازدستاوردهای نظام برشمرد و گفت:ایران اسلامی الگوی مقاومت،تلاش و بالندگی در جهان است.

انتخابات ۷ اسفند فرصتی برای نمایش دوباره اقتدار نظام

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را فرصتی دوباره برای نمایش عظمت و اقتدار مردم در صحنه انتخابات برشمرد و گفت:مردم غیور و سرافراز ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد  ولایی،اصلح و کارامد بار دیگر  نقشه های دشمنان نظام را خنثی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha