چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شناخت امام خمینی(ره) امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت: امام خمینی(ره) با شجاعت،زمان شناسی و تیز بینی توانست با تاسی از دستورات اسلام افکار عمومی را بیدار نماید و حرکت و مبارزه خود را علیه رژیم ستمشاهی آغاز نماید.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از این حرکت حاکمیت اسلام در جهان و کوتاه نمودن دست اجانب و سلطه گران از کشورهای اسلامی بود تصریح کرد:امام هرگز هدف خود را محدود به جغرافیای ایران ندیده و تلاش کردند روح استکبار ستیزی را در بین مردم آزادی خواه جهان دوباره بیدار نمایند.

امام جمعه بروجرد رهبری خردمندانه و بی نظیر امام( ره) ، رهبری و حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف این کشور را دو عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت:پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در دوران پس از انقلاب در عرصه های گوناگون مرهون امنیت نظام و عدالت خواهی آن بوده است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه امروز نیز مردم باید هوشمندانه و با تدبیر در جهت خنثی سازی نقشه های دشمنان نظام در تمام صحنه ها حضور داشته باشند یادآور شد:دشمنان این انقلاب با انواع ترفندها و حیله ها سعی دارند ایمان و حضور مردم را نشانه بگیرند و به حیثیت نظام خدشه وارد نمایند اما حضور گسترده و دندان شکن مردم در انتخابات ۷ اسفند بار دیگر آنان را مبهوت می سازد.

وی ولایت پذیری و زمان شناسی و حفظ آرمان های شهدا را از عوامل استمرار و بقای نظام خواند و افزود:مردم ایران اسلامی همیشه در دفاع از ولایت و رهبری و حفظ دستاوردهای نظام قدم بر می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha