سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مرکز فرهنگی گل نرگس

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری کارگاه آموزشی «تعلیم و تربیت اسلامی» ویژه کارشناسان مرکز گل نرگس این مسجد مقدس خبر داد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌های مرکز فرهنگی گل نرگس و بهره‌مندی بیشتر کودکان زائر از این برنامه‌ها، دوره آموزشی تعلیم و تربیت اسلامی ویژه کارشناسان این مرکز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به فعالیت‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران ویژه کودکان، اظهارداشت: به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌های مرکز فرهنگی گل نرگس و بهره‌مندی بیشتر کودکان زائر از امکانات و برنامه‌های این مرکز، دوره آموزشی چهار روزه ویژه کارشناسان و مربیان در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که مرکز فرهنگی گل نرگس در عرصه‌های آموزشی و تربیتی فعالیت می‌کند، در این دوره آموزشی، کارگاه آموزشی با موضوع «تعلیم و تربیت اسلامی» در آستان قدس رضوی برگزار شد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در این دوره حدود 30 نفر از کارشناسان و مربیان مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران حضور داشتند، بیان کرد: این کارشناسان علاوه بر حضور در کارگاه‌های آموزشی، از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهر مقدس مشهد بازدید کرده و با محصولات این کانون آشنا شدند.

حجت الاسلام نیکخو بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی، گنجینه قرآن کریم و مرکز شمیم رضوان را از دیگر برنامه‌های این دوره عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر این دوره، نشست مشترکی بین مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران و حجت‌الاسلام هاشمی، معاون فرهنگی آستان قدس رضوی برای ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری در تولید محتواهای فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha