چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ هشتمین یادواره شهدای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

حوزه/ به همت مدیریت دانش پژوهشی موسسه و با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، اساتید و طلاب حوزه های علمیه و مردم شریف قم، هشتمین یادواره شهدای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم معنوی که با تلاوت قرآن کریم و سرودملی کشورمان آغاز گردید، با مدیجه سرایی مداح اهل بیت(ع) حاج عباس حیدرزاده ادامه پیدا کرد.

دبیر یادواره با اشاره به توفیق برپایی هشتمین یادواره شهدای موسسه امام خمینی(ره) اظهارداشت: مقام شهدا و فداکاری آنها برای ما قابل درک نیست و برگزاری چنین یادواره هایی تنها بهانه ای برای عرض ارادت به مقام آنها است.

حجت الاسلام عباسی، هدف شهدا را دفاع از اسلام، راه سیدالشهداء(ع)  و حفظ میهن اسلامی برشمرد و افزود: افراد زیادی در دنیا به خاطر وطن دوستی جان خود را از دست می دهند که باید عنوان کرد آب و خاک چیز کوچکی است که انسان بخواهد برای آن جان خود را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه باید شکر عملی نسبت به خدمات شهدا به جا آوریم افزود: شهدا به خاطر ادامه مسیر امام حسین (ع) به شهادت رسیدند که هر کس مسیر آن‌ها را ادامه دهد در واقع در راه شکر گزاری عملی آن‌ها قدم برداشته است.

در ادامه این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان پیرامون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم سخنرانی کرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha