یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام خمینی(ره) با رسانه منبر و خطابه توانست رژیم شاهنشاهی دو هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون و حکومت دینی را پایه گذاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، امروز در جمع مردم شهرستان نور، مردمی بودن را وجه تمایز انقلاب ایران نسبت به دیگر انقلاب های دنیا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امروز نیز مردم مهم ترین پشتوانه این انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور ملت بزرگ ایران در عرصه و صحنه های مختلف همواره اثرگذار بوده است، تصریح کرد: هر جا که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی به میدان آمدند دشمن نیز از از مواضع خود عقب نشینی کرد.

*دشمن لحظه ای دست از دشمنی بر نمی دارد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان در 37 سال گذشته لحظه ای از دشمنی و توطئه افکنی علیه ملت بزرگ ایران غافل نبودند، خاطرنشان کرد: دشمن از هر لحظه ای برای ضربه زدن به انقلاب، نظام و ولایت استفاده می کند و این مسئله هوشیاری بیشتر ما را می طلبد.

آیت الله طبرسی، با بیان این که دشمنی ها علیه انقلاب و نظام اسلامی هر روز به شیوه ای جدید ادامه دارد، تصریح کرد: ملت ایران گوش به فرمان رهبری و ولایت همه این دشمنی ها را خنثی و تبدیل به فرصت می کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که امام خمینی(ره) تنها با رسانه منبر و خطابه توانست رژیم شاهنشاهی دو هزار و 500 ساله را سرنگون و حکومت دینی را پایه گذاری کند، افزود: مردم نهضت امام راحل را باور کردند و با ایشان همراه شدند و نهضتی عظیم را پایه گذاری کردند.

* تضعیف جایگاه ولایت فقیه مهم ترین برنامه دشمن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تضعیف جایگاه ولایت را مهم ترین برنامه دشمن در سال های اخیر دانست و تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و نظام اسلامی است، به همین دلیل تلاش می کند این جایگاه رفیع را تضعیف کند تا به اهداف پلید خود برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نسل جوان ما تشنه معارف دینی و دلداده انقلاب و رهبری هستند، افزود: جوانان ایران اسلامی در هر لحظه گوش به فرمان ولایت بوده و هستند و نمونه ای از ولایت پذیری نسل جوان را می توان در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب مشاهده کرد.

وی با تأکید براین که باید قدر نعمت رهبری و ولایت را بیشتر بدانیم، گفت: اگر امروز می بینیم برخی انقلاب های منطقه از مسیر اصلی منحرف شده اند، به دلیل نبود رهبری واحد در رأس کشور و انقلاب بوده است.

*حضور حداکثری انقلاب را بیمه می کند

آیت الله طبرسی در پایان، انتخابات هفتم اسفند ماه را آزمون بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha