سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهادت جوان ۲۰ ساله فلسطینی

حوزه / در جنایتی هولناک از سوی سربازان رژیم صهیونیستی، محمد ابوخلف جوان ۲۰ ساله فلسطینی به ضرب ۵۰ گلوله به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از imemc.org، گروهی از خبرنگاران الجزیره در بیت‌المقدس اعلام کردند که روز جمعه شاهد جنایت هولناک سربازان اسرائیلی بوده‌اند.

نظامیان صهیونیستی در این جنایت جدید ابتدا محمد ابوخلف جوان 20 ساله فلسطینی را با شلیک دو گلوله زمین گیر کرده‌اند و سپس در حالی که او غرق در خون بوده، بار دیگر به پیکر مجروح او بر روی زمین تیراندازی کرده‌اند. سپس با وجودی که او مجروح و خون آلود بر زمین افتاده، 6 نظامی صهیونیستی به دور او حلقه زده و به روی او آتش گشوده و با شلیک نزدیک به 50 گلوله به پیکر این جوان فلسطینی، او را در جا کشتند. آن‌ها سپس به خبرنگارانی که صحنه حضور داشته یورش برده و با اعلام منطقه نظامی، آن‌ها را از محل جنایت دور کردند.

الیاس کرم از خبرنگاران حاضر در این صحنه هولناک گفت: صحنه بسیار وحشتناکی بود و ما به زور از این مهلکه جان سالم بدر بردیم. گلوله‌های شلیک شده توسط سربازان اسرائیلی به حدی زیاد بود که ممکن بود همه ما را به کشتن دهد و تمام کسانی که در صحنه حضور داشتند در خطر مرگ قرار داشتند.

کرم همچنین گفت: آنچه رخ داد اعدام یک جوان در خیابان بود و سربازان صهیونیست به صف شده و به روی یک مرد مجروح آتش گشودند، حال آنکه می‌توانستند به سادگی او را دستگیر کنند.

او همچنین اعلام کرد که به همراه تیم خبرگزاری، پیش از تیراندازی‌ها در باب العامود و در حال تهیه گزارش خبری بوده‌اند و شاهدان عینی حادثه هستند. این درحالی ست که پلیس مرزی اسرائیل در گزارش خود تنها به جراحات سربازان اسرائیلی اشاره کرده است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha