شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود آذربایجانی / اخلاق

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ، مشارکت بالای مردم ایران در عرصه انتخابات را یک الگوی گم نظیر در کل جهان امروز توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در طول سی و هفت سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ما به طور متوسط هر سال تقریباً یک انتخابات داشته ایم که عموم آن ها با حضور حداکثری مردم از طیف ها و سلایق سیاسی گوناگون همراه بوده است .

وی همچنین افزود: این در حالی است که متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی و برخی عوامل داخلی آن ها این دروغ و تهمت ناروا را مطرح می کرده اند که فضای سیاسی و مشارکت مردم در انتخابات های ایران بسیار اندک و کمرنگ است.

رئیس مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این که ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهی و بصیرت مردم از جمله برکات انقلاب اسلامی در بُعد سیاسی بوده است، گفت: چه امام راحل و چه مقام معظم رهبری بارها و بارها فرموده اند که مردم ولی نعمت انقلاب هستند و نقش اصلی را در پیروزی انقلاب و تحولات سیاسی و اجتماعی داشته و دارند.

وی تاکید کرد: انتخابات یکی از مظاهر مهم و جدی مردم سالاری دینی است که البته مسئولان دولتی و منتخبان ملت در انتخابات مجلس باید بکوشند که قدردان این مردم ایثارگر و انقلابی و ولایت مدار باشند و با خدمت خالصانه از این ولی نعمتان انقلاب در مقام عمل تجلیل و سپاسگزاری کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha