شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ کاندیدای اصلح باید دارای اخلاص، آگاه به زمان و مسائل روز دنیا، بصیر، آمریکا را دشمن نظام بداند و برای کسب رای بیشتر طرف رقبای خود را تخریب و ترور شخصیتی نکند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم رنجبر، کارشناس مسائل اجتماعی، در نشست "تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح" در مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل بیان کرد : مهمترین ملاک برای انتخاب کاندیدای اصلح این است که فرد مورد نظر در خط ولایت و رهبری و مطیع اوامر ایشان باشد.

وی افزود: کاندیدای اصلح باید دارای اخلاص، آگاه به زمان و مسائل روز دنیا، بصیر، آمریکا را دشمن نظام بداند و برای کسب رای بیشتر طرف رقبای خود را تخریب و ترور شخصیتی نکند.

کارشناس مسائل اجتماعی تصریح کرد: دوستان، حامیان و اقشار  حاضر در ستاد انتخاباتی کاندیدا،  ملاک خوبی برای تشخیص افراد اصلح هستند.

 رنجبر یادآور شد: قطعا کسانی که مورد حمایت دشمنان می باشند، صلاحیت راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان را ندارند. همچنین اگر نماینده ای در سخنرانی خود وعده و وعید غیر معقول که در حیطه کاری او نیست، بدهد، اصلح نخواهد بود .

وی در ادامه افزود: نماینده باید مردمی باشد تا بتواند نیازمندان را درک کرده و به دنبال رفع نیازهای ملت باشد؛ قطعا نماینده تجمل گرا، صلاحیت راه یابی به مجلس را  نخواهد داشت.

رنجبر  خاطر نشان کرد: وظیفه آحاد مردم ایران، چه موافق نظام و چه مخالف نظام در 7اسفند این است که در  پای صندوق های رای حاضر شوند؛ چرا که حضور آنان به منزله تثبیت نظام است و عزت ملی و مذهبی را در پی خواهد داشت.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha