شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آبروی نظام است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، انتخابات را یک عنصر حیاتی برای نظام اسلامی برشمرد که در طول 37 سال عمر انقلاب اسلامی نه تنها هیچ گونه ضرری برای نظام و مردم نداشته، بلکه فواید بیشماری داشته است.
وی در مورد حساسیت انتخابات هفتم اسفند گفت: امروز به نمایندگانی در مجلس دهم نیاز داریم که سابقه روشن و درخشان در مسیر انقلاب اسلامی داشته و در این راه استخوان خرد کرده باشند. دنیا را بشناسند و مشکلات کشور را به صورت همه جانبه ببینند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم شکل‌گیری مجلس عقلانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در شرایط حساس منطقه‌ای، دشمنان تلاش می‌کنند ایران اسلامی را گرفتار مشکلاتی که کشورهای منطقه به آن دچار شده‌اند، بکنند. در این شرایط چیزی که ما را از مشکلات احتمالی پیش رو نجات می‌دهد، تدبیر و عقلانیت است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری، سنجیده سخن گفتن، سنجیده عمل کردن و بهانه به دست دشمن ندادن را از جمله شاخص‌های عقلانیت در رفتار سیاسی بیان کرد و اظهار داشت: امروز به نمایندگانی نیاز داریم که مسائل کشور و جهان را همه جانبه ببینند و نگاهشان را به یک گوشه خاص متمرکز نکنند تا تصمیم‌های عجولانه و داوری‌های نادرست داشته باشند.
وی توجه به مسائل فرهنگی را یکی دیگر از ویژگی‌هایی برشمرد که نمایندگان مجلس در دوره دهم باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند و گفت: بسیاری از مسائل اقتصادی ریشه در فرهنگی دارند و حل مشکلات اقتصادی و سیاسی از مسیر فرهنگ ممکن است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد و این انتخابات را آبروی نظام اسلامی برشمرد.
وی گفت: انتظار می‌رود مردم همان گونه که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شور و نشاط بالا شرکت کردند، در انتخابات هفتم اسفند هم حضور حماسی و حداکثری داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری در مورد انتخاب اصلح گفت: برای بهترین انتخاب، لازم است مردم به حواشی موضوعاتی که در انتخابات وجود دارد کمتر توجه کنند، چراکه تهمت، افترا و اختلاف افکنی مشکلی از مردم و نظام اسلامی حل نمی‌کند و در فرایند انتخاب اصلح نباید به این موارد توجه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha