یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احمد علی زارع مهرجردی

حوزه/ دکتر زارع مهرجردی با تاکید بر این که دشمن استحاله درونی را از طریق انتخابات پیگیری می کند، تبیین مواضع رهبرمعظم انقلاب در امر انتخابات و تشویق به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را از وظایف حوزه و روحانیت در ایام انتخابات خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، دکتر احمد علی زارع مهرجردی، رئیس اسبق دانشگاه آزاد میبد، در نشست بصیرت سیاسی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد با اشاره به به برگزای دو انتخابات سرنوشت ساز در هفتم اسفند ماه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) برگزاری انتخابات را روز پرخاش علیه دشمنان اسلام و روز انتقام از کفر و نفاق همانند عاشورا می دانستند.

وی با برشمردن برخی توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت انتخابات، گفت: یکی از کارهای اساسی امروز حوزویان ارتقاء بینش سیاسی جامعه و آگاه سازی مردم نسبت به اهمیت حضور در انتخابات است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد میبد ادامه داد: حضور حداکثری در پای صندوق های رأی مهم است و دشمنان بیشترین هجمه تبلیغاتی خود را علیه جمهوری اسلامی در این زمان به کار می برند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ جلوه دهند.

زارع مهرجردی، نجات مردم از هجمه ها و دادن بصیرت انتخاب به اقشار جامعه را مهم دانست و افزود: معرفی معیارهای درست به مردم در امر انتخاب و سنجش کاندیداها با این معیار ها از بهترین راه های انتخاب اصلح است.

این استاد دانشگاه همچنین تبیین مواضع رهبرمعظم انقلاب  در امر انتخابات و تشویق به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را از وظایف حوزه و روحانیت در ایام انتخابات برشمرد .

رئیس اسبق دانشگاه آزاد میبد تصریح کرد: دشمن استحاله درونی نظام را از طریق انتخابات پیگیری می کند، بنابراین باید در این زمان بسیار هوشیارانه به کمک مردم برویم تا در تبلیغات مسموم دشمن گرفتار نشوند .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha