شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام سیدحسین سجادی‌تبار - روحانیون مستقر قم

مسئول امور روحانیون مستقر تبلیغات اسلامی قم گفت: روحانیون مستقر استان با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در روستاها زمینه حضور پرشور روستائیان در انتخابات را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سیدحسین سجادی‌تبار، به فعالیت روحانیون مستقر استان در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت روحانیون مستقر به منظور تبلیغ برای حضور حداکثری روستائیان در انتخابات هفتم اسفندماه از دو ماه پیش آغاز شده است.
وی گفت: به روحانیون مستقر استان سفارش شده که از طریق همفکری با افراد متدین، جذب جوانان با شیوه‌های صحیح مناسب و تبلیغ در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، همگان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.
مسئول امور روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری را یکی دیگر از فعالیت‌های روحانیون مستقر برشمرد.
حجت‌الاسلام سجادی‌تبار افزود: روحانیون مستقر از فرصت ایام الله دهه فجر نیز برای تبیین اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و تعدادی بروشور در میان نمازگزاران مساجد توزیع شده است.
وی انتخابات را نشان دهنده قدرت نرم نظام دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده همبستگی مردم با نظام و تبعیت و پیروی آنها از آرمان‌های نظام و رهبری است.
حجت‌الاسلام سجادی‌تبار افزود: با وجود این همه مشکلات، تحریم‌ها، تبلیغات و جنجال‌هایی که دشمنان به راه انداخته‌اند، حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم همواره پشتیبان نظام هستند و از اهداف و آرمان‎های نظام حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: در انتخاب کاندیداها باید معیارهایی که حضرت امام و مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند مورد توجه مردم باشد و به کسی رای بدهیم که در قیامت بتوانیم پاسخگو باشیم که رای ما برای رضایت خداوند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha