شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
استقبال باشکوه مردم انقلابی قزوین از پیکر مطهر طلبه شهید

حوزه/ مراسم استقبال از پیکر پاک طلبه شهید حجت الله اسدی، از شهدای مدافع حرم، با حضور ائمه جمعه و جماعات، استاندار قزوین ، جمعی از مدیران، اساتید، طلاب و روحانیون و مردم ولایتمدار قزوین، با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین، در این مراسم گفت: شهید اسدی سال ها در حوزه علمیه قزوین مشغول فراگیری دروس حوزوی بود و در فضای فرهنگی منشاء اثر بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که اخلاص و تواضع این طلبه شهید در بین دوستان و اساتید حوزه زبانزد بود، افزود: مسیری که این سرباز امام زمان (عج) انتخاب کرده بود به آن  اعتقاد قلبی داشت.

وی به حضور شهید اسدی در یادمانهای 8 سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این طلبه شهید حتی در ایام نوروز به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می رفت و با همان اخلاص همیشگی، به زائران راهیان نور خدمت می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به فعالیت های فرهنگی این طلبه شهید در استان اشاره و بيان داشت: شهید اسدی همیشه دغدغه فرهنگی داشت و برای ترویج فرهنگ اسلامی در استان، کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای ماندگار شهید اسدی برپایی موکب کربلا در عراق بود که با شرایط خاص و سخت نزدیک به یک ماه، در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت می کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به نقش تاثیر گذار مدافعین حرم اشاره کرد و عنوان داشت: دفاع از حریم حضرت زینب (س)، دفاع از خط شهادت و دفاع از ولایت است و امروز جوانان دلاور و شجاع ایران اسلامی این اجازه را به دشمنان نخواهند داد تا به حرم حضرت زینب (س) تعدی وجسارت نمایند.

وی به حضور پرشور و بی نظیر مردم استان قزوین در استقبال از این طلبه شهید بسیجی، اظهارداشت: این حضور نشان دهنده عشق وارادت مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به آرمان های والای شهدا و ولایت می باشد و این حضور باشکوه در تاریخ پر افتخار استان شهید پرور قزوین ماندگارشد.

برپایه این گزارش، پیکر مطهر طلبه شهید حجت الله اسدی در شهرهای البرز و محمدیه نیز مورد استقبال با شکوه مردم انقلابی و ولایت مدار قرار گرفت.

 مراسم وداع با این شهید عزیز نیز شب گذشته با حضور اساتید، روحانیون، طلاب، خانواده های معظم شهداء و مردم ولایی، در مسجد المهدی(عج) مینو برگزار شد.

*زمان تشییع

گفتنی است، مراسم تشییع شهید اسدی، امروز پنجشنبه، ششم اسفند، ساعت ۱۵عصر، از امامزاده اسماعیل به سوی گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha