سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
انتخابات

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

قال الله الحکیم: نصر من الله و فتح قریب «سوره صف/ آیه 13»

ملت عزیز ایران اسلامی؛ ای یاران خمینی کبیر؛ سرافرازان جبهه ی اسلام ناب محمدی و ولایتمداران عصر تمدن نوین اسلامی؛ حضور چشمگیر و دشمن شکن شما در انتخابات هفتم اسفندماه 94 ثابت کرد تا آخرین نفر و آخرین لحظه نائب بر حق صاحب الزمان(عج)؛ مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذاشت و از دو میراث امام راحل، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نگهبانی خواهیم نمود. امروز تحسین فرشتگان و شادمانی ارواح شهیدان و خشنودی قلب حضرت بقیه الله گواه عملکرد به موقع و بصیرت بی نظیر مرد و زن ایرانی در عرصه تحول خاورمیانه است.

ضمن تبریک به خاطر حلاوت این پیروزی بزرگ، تشکر و سپاسگزاری بی حد خود را به پیشگاه خدای بزرگ اعلام داشته و پیروز اصلی این انتخابات را فقط مردم شریف ایران اسلامی دانسته و از این باب لازم می دانیم از مراجع بزرگوار تقلید، تدابیر مهم مقام معظم رهبری، سران سه قوا، شخصیت های حقیقی و حقوقی، احزاب انقلابی و بالخصصوص زحمات شورای محترم نگهبان و تلاش وزارت کشور قدردانی و حق شناسی نماییم. الحق نتایج انتخابات را فتح الفتوح در مقابل توطئه استکبار، انگلیس، صهیونیزم و سپری برای نفوذ بیگانگان می دانیم.

سربلند باد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران عزیز و دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

                                                                                                                                                                                               هشتم اسفندماه 94

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha