یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
علی عباسی - قزوین

حوزه/ امروز جوانان رشید و شجاع و محب خاندان اهل بیت(ع) از سراسر ایران اسلامی باحضور در سوریه، به دفاع از حرم حضرت زینب(س) برخاسته و جانانه در برابر گروه های تکفیری تروریستی ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی با اشاره به تشییع بسیار با شکوه طلبه شهید مدافع حرم حجت الله اسدی، تصریح کرد: امروز جوانان رشید و شجاع و محب خاندان اهل بیت(ع) از سراسر ایران اسلامی باحضور در سوریه، به دفاع از حرم حضرت زینب(س) برخاسته و جانانه در برابر گروه های تکفیری تروریستی ایستاده اند.

 وی ادامه داد: استان قزوین در روزهای گذشته و در ایام فاطمیه باز عطر شهادت به خود گرفت و مردم این استان با شرکت گسترده در مراسم استقبال، وداع، تشییع و ... طلبه شهدی اسدی، نشان دادند که مدافع آرمان های امام راحل و شهدا هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از حضور انقلابی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان قزوین، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، طلاب و اساتید،جانبازان، ایثارگران و در مراسم تشییع این طلبه شهید و سرباز امام زمان (عج) و انعکاس شایسته این برنامه در صدا وسیمای مرکز قزوین،مطبوعات و خبرگزاری ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha