یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

امام جمعه اصفهان حضور در انتخابات را دندان شکن توصیف کرد و گفت: هفتم اسفند ۹۴، نمادی از پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان شد و در واقع پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد با انتشار پیامی از حماسه حضور مردم در پای صندوق رأی در هفتم اسفند ماه قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: با حمد و ثنای الهی درود بی‌پایان بر پیامبر رحمت و خاندان مطهرش و با درود بر شما امت مؤمن، شهیدپرور و فهیم ایران اسلامی که با عزمی نافذ و اعتقادی قاطع با پشتیبانی از انقلاب و رهبر انقلاب چشم جهانیان را به خود خیره کرد.

در ادامه این پیام آمده است: در حالی که مستکبران عالم و مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت از تروریست‌های ملعون در حال نفوذ، آشوب و فتنه انگیزی در منطقه هستند و با ترفندهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست‌کردن اعتماد و پیوند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تمام احزاب و جریانات سیاسی با آرامش همراه با شور و نشاط و دل سرشار از امید و ایمان در انتخابات حضور پیدا کردند و در عمل بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان را باطل کردند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد حضور در انتخابات را دندان شک توصیف کرده و نوشته است: 15 روز پس از خلق حماسه عظیم ملت بزرگوار ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی که رسانه‌های دشمن حضور میلیونی ملت ایران را ده‌ها هزار اعلام کردند با حضور ده‌ها میلیونی خود بدون توجه به تبلیغات دشمن  حماسه‌ای باشکوه و این بار با آماری دقیق خلق کردند و ضمن وارد کردن ضربه دندان شکن به دشمن و تبلیغات دروغین آن با این حرکت قلب مقدس ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) و رهبر معظم انقلاب و روح ملکوتی امام بزرگوار و شهیدان را شاد و امید به آزادی را در ملت‌های منطقه زنده کردند.

امام جمعه اصفهان متذکر شده: هفتم اسفند 94 نمادی از پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان شد و فارغ از پیروزی هر حزب و گروه یا فردی در این دو انتخابات در واقع پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است.

عضو مجلس خبرگان ضمن تبریک به عموم آورده است: این حماسه بزرگ را به رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دام‌ظله العالی)، که همه این پیروزی‌ها مرهون هدایت‌های حکیمانه و رهبری خردمندانه ایشان است و شما مردم عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان تبریک، و از عموم مردم به ویژه مردم استان اصفهان که با حضور حماسی خود در این انتخابات وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

در ادامه پیام آیت الله طباطبایی‌نژاد می‌خوانیم:‌ امید است نمایندگان محترم و منتخب مردم نیز با هر گرایش حزبی و گروهی ضمن اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب، با خدمت گذاری صادقانه و تلاش برای بهبود وضعیت کشور قدردان مردم غیور ایران باشند.

در پایان این پیام آمده: تحقق حماسه انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش نامزدها امکان‌پذیر نبود؛ لذا لازم می‌دانم از همه کاندیدای محترمی که با حضور در میدان رقابت، مسابقه‌ای شورانگیز آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم در عرصه‌های دیگر انقلاب و نظام اسلامی خدمتگزار مردم و نظام مقدس اسلامی باشند

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha