چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام علی معبودی-قزوین

حوزه/ ملت ایران به دشمنان نظام بر آمده از خون شهدا نشان داد که با همه مشکلات، تهدیدات و تحریم ها، پشتیبان نظام و رهبری بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در جلسه هماهنگی اعزام طلاب به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس، با تبریک حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: این حضور به دشمنان نظام بر آمده از خون شهدا نشان داد که با همه مشکلات، تهدیدات و تحریم ها ملت ایران پشتیبان نظام و رهبری بوده و خواهند بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در اولویت در برنامه های خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود راهیان نور یکی از تاثیر گذارترین برنامه هایی است که در سالهای اخیر در کشور مورد استقبال آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان قرار گرفته است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: راهیان نور بدون تردید نقطه عطفی در سال های پس از دفاع مقدس است که می تواند نسل امروز را با ایثارگری های نسل گذشته، پیوند بزند و از این رهگذر آرمان انقلابی را تداوم ببخشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان این که راهیان نور راهی است که از گوشه و کنار این سرزمین شروع می شود و به جایی می رسد که قطعه ای از بهشت است، افزود: یادمان های 8 سال دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی های شهداء و رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و ایران است.

وی خاطرنشان کرد: حضور طلاب و روحانیون در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می تواند، روحیه ایثار و شهادت را زنده نگه دارد و ارزش های دفاع مقدس به جامعه و نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

حجت الاسلام معبودی، قدرت ایمان، تقوا و معنویت را عامل مهمی در پیروزی رزمندگان در برابر دشمن بعثی دانست و تصریح کرد: دشمنان نمی توانند در برابر اراده و ایمان ملت ایران ایستادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha