دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
راهیان نور

حوزه/ مدیر دفتر امور طلاب حوزه‌های علمیه کشور از اعزام ۷ کاروان بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفره از حوزویان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام حسین زاده، مدیر دفتر امور طلاب حوزه‌های علمیه کشور، امروز به‌ منظور بررسی کلیات طرح اردوهای راهیان نور حوزه‌های علمیه، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسین زاده، با بیان این‌ که قرار است 7 کاروان از سوی ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند، گفت: این کاروان‌ها روزها از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند داشت و شب‌ها نیز در سه نقطه «پادگان دز»، «اردوگاه میثاق آبادان» و «پادگان میشتاق» اسکان می‌یابند.

وی بابیان این‌که در هر کاروان قریب به 15 اتوبوس وجود دارد، گفت: زمان شروع اعزام کاروان‌ها از بیست و چهارم اسفندماه جاری خواهد بود که در هر کاروان جمعیتی بالغ‌ بر 500 الی 600 نفر حضور دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور نیز در این نشست، با تأکید بر اینکه باید نقش روحانیت در دفاع مقدس برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: امروز این نقش بسیار کم‌رنگ بوده و باید طلاب و مبلغانی که در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، بر این مهم تأکید ویژه داشته باشند؛ چرا که روحانیت تنها قشری است که بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه بر برگزاری یادواره‌های متمرکز تأکید کرد و اذعان داشت: باید با برگزاری یادواره‌های بزرگ و جذاب از حیث نوع برگزاری، بازتاب خارجی آن را گسترده کرد و مردم را به‌صورت مستقیم با رشادت‌هایی که شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، آشنا نمود.

برپایه این گزارش، در این نشست همچنین بر ضرورت حضور راویان طلبه و روحانی، میان مردم به‌ویژه دانش آموزان تأکید و مقرر شد حجت‌الاسلام کیانی، به‌عنوان نماینده ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور در ستاد مرکزی راهیان نور واقع در پادگان شهید محمودوند، معرفی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha