یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از تحصیل ۱۷۰ خواهر طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه با تبلیغ در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جذب بانوان به حوزه تلاش می کنند.

خانم صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به تحصیل ۱۷۰ خواهر طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، گفت: از این تعداد طلبه ۱۰ نفر به صورت غیر حضوری دروس حوزوی را آموزش می بینند.

وی با اشاره به این که امسال نیز ظرفیت این مدرسه برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵، تعداد ۳۵طلبه پیش بینی شده، افزود: علاوه بر  تشکیل ستاد پذیرش در مدیریت حوزه خواهران استان و ستاد اطلاع رسانی مدرسه علمیه فاطمیه(س)، طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه نیز با تبلیغ در بین دانش آموزان مدارس راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جذب حداکثری بانوان به مراکز حوزوی تلاش می کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و فارغ التحصیلان این مدرسه در اماکن تبلیغی و در بین بانوان مشغول تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام هستند، یادآور شد: مبلغان با ارائه مشاوره های لازم به بانوان در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و جلسات خانگی نقش مهمی در پاسخگویی به شبهات و مسائل دینی زنان و دختران جامعه دارند.

باقری با بیان این که در طول سال با برگزاری کارگاه های آموزشی، مبلغان با دانش روز تبلیغی آشنا می شوند، تصریح کرد: مبلغان برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان جامعه باید به دانش و آگاهی های روز مجهز باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha